vasárnap, június 05, 2011

Csípős gyümölcsös csirkemáj


Hirtelen ötlet volt,kicsit félve vágtam bele,de meglepően finom lett,igaz csak nekem,mert a férjemnek ez már bőven kiütötte a plafont az ismeretlen és éppen ezért nem eszem meg ételek kategóriájában.


Csípős gyümölcsös csirkemáj
  • 1/2 kg csirkemáj kettévágva
  • 1 kis fej hagyma felkockázva
  • 1 alma kis kockákra vágva
  • 1 kid doboz darabolt ananász a leve nélkül
  • 2 ek vaj
  • bors
  • csili
A vajon megpároljuk a hagymát,majd az ananászt és az almát.Ha félig puha,hozzáadjuk a darabolt májat.Sózzuk,borsozzuk és állandó kavargatás mellett készre pároljuk a májat.
Tálaláskor a tányéron jó bőven megszórjuk őrölt csilivel.






5 megjegyzés:

  1. Férj nem is kóstolta? Kár...miről maradt le! Szerintem nagyszerű étel!

    VálaszTörlés
  2. Meghívhattál volna a másik felére!:)))) engem nem kellett volna unszolni...

    VálaszTörlés
  3. Érdekes kombináció, de biztos finom volt. Az én férjem is szereti a májat, de azt nem szereti ha eltérek az ő ízvilágától. Ez lehet, hogy nála is a nem szeretem lett volna. De nekem tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Én mindenféle formában nagyon szeretem a csirke májat, és ez szerintem érdekes, és különleges a gyümölcsel...gondolom szeretném eze a módon is!

    VálaszTörlés